Né en 1973 à Oshawa, en Ontario, Clint Griffin vit et travaille à Toronto. Détenteur d’un diplôme de l’Ontario College of Art & Design University, il est représenté par la Galerie Trois Points, à Montréal.

clintgriffin.wordpress.com

make make, Katharine Mulherin Contemporary Art Projects, Toronto

Calm Before the Vicious Circle, Galerie Trois Points, Montréal

Saturn Saves, Katharine Mulherin Contemporary Art Projects, Toronto
Odds and Sins, Board of Directors, Toronto

There is Not Less Than There is More, Katharine Mulherin Contemporary Art Projects, Los Angeles

Dault, Gary M. « Clint Griffin », Border Crossings, numéro 92, vol. 23, no 4 (novembre 2004), p. 95-96.

Olsen, Daniel, et Sally McKay. Compagnie : Clint Griffin, Jennifer McMackon, Kelly Richardson, Brent Roe, Montréal : Centre des arts actuels Skol; Toronto : YYZ, 2000, 9 p.

Griffin, Clint. Leaving Room for Movement and Making Room for Movement, Toronto : Mercer Union, 1999, 10 p.

Mackay, Gillian. « Griffin, Clint: BUS Gallery: Toronto », Canadian Art, vol. 16, no 4 (hiver 1999), p. 82.